Arts Factory Lodge @ Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Denise Kruiver - WaarBenJij.nu Arts Factory Lodge @ Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Denise Kruiver - WaarBenJij.nu

Arts Factory Lodge @ Byron Bay

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

20 Maart 2014 | Australië, Byron Bay

Zoo dit hostel is weer eens wat anders...Relaxt, maar ook druk en erg groot. Er zijn dorms, maar ook hutten, staanplaatsen voor auto's en campervans en er is een camping... Heel anders dan ik had verwacht!

Veel Nederlanders ontmoet de laatste dagen, zo ook gister in de bus, Carine, erg hypermeisje, maar superaardig. Daardoor was de 3uur wachten, vanwege een ongeluk op de weg, zo voorbij.

Vrijdagochtend weer gesurft, was wel leuk, maar had niet zo veel energie en m'n ogen deden ook best wel snel zeer...om meer kracht in m'n armen te krijgen zou ik eigenlijk elke ochtend oefeningen moeten doen ;)

Je komt hier wel al meer in het tropische klimaat, veel muggen, andere natuur en vanmorgen regende het behoorlijk!

Zaterdagochtend geskypt met Dootje :) superleuk alleen was de verbinding niet al te goed en je hebt elkaar zoveel te vertellen dat je soms btje door elkaar praat ;)

Byron Bay was voor mij niet helemaal de place to be, maar ze hebben wel enorm leuke winkeltjes en ook biologisch dus dat vond ik wel weer leuk om te zien :))

Tags: Byron bay, dootje