Ozzie Pozzie hostel @ Port Macquarie - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Denise Kruiver - WaarBenJij.nu Ozzie Pozzie hostel @ Port Macquarie - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Denise Kruiver - WaarBenJij.nu

Ozzie Pozzie hostel @ Port Macquarie

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

17 Maart 2014 | Australië, Port Macquarie

Dit hostel is erg leuk!! Leuke meiden, zwembad, de hele sfeer omdat de eigenaren ook erg betrokken zijn :) vanmiddag samen boodschappen gedaan, gekletst, gezwommen (zo warm hier!!!), bij het zwembad gelegen. S' avonds voor het eerst gekookt, worteltjes met vis, lekker! Morgen surfen, zin in! Wel nog even bedenken waar ik woensdag heen wil... Coffs, Nambucca of gelijk door naar Byron bay...

Dinsdag, het surfen was erg leuk. Wel weer even inkomen maar daarna ging het steeds beter. Terug bij het hostel was ik eerst niet een zo moe maar later wel. En toen 'moest' ik nog naar het koala hospital, maar ben erg blij dat ik gegaan ben want was mooi om te zien en horen hoe ze daar te werk gaan. Samen met Annemiek heen gelopen. Daarna waren we echt op...

Zoveel mensen leren kennen in dit hostel! Superleuk, ook een aantal uit Nederland, Annemiek, Zoe, Rick, Milan. Deze laatste heb ik een erg leuk onverwachts goed gesprek mee gehad tijdens het avondeten, het begon eigelijk doordat hij paprika overhad en vroeg of ik nog wilde...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Ik ga zes weken naar Australie!!!!!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 7763

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 22 April 2014

6 Weken langs de Oostkust van Australie reizen

Landen bezocht: