Tussenstop Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Denise Kruiver - WaarBenJij.nu Tussenstop Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Denise Kruiver - WaarBenJij.nu

Tussenstop Hong Kong

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Denise

07 Maart 2014 | Hong Kong, Hong Kong

Aangezien ik toch moet wachten op me vlucht hier en geen HK sr dollars heb kan ik wel even wat proberen te typen. Weliswaar via mn mobiel maar ik zie wel hoe ver ik kom :)
De vlucht ging echt erg snel, goeie service en het eten was ook best lekker! 2 films gekeken, Inside LLeweyn Davis en Cloudy without a change of maetballs allebei goeie films. De laatste supergrappig met Wathermelephants & Shirmpansees :D
Maar t leukste was wel mn kadootje uitpakken van mn collega's! Super leuk met allemaal spreuken, écht wat vor mij en dan hebben mn lieve collegas er ook nog een leuke tekst bijgeschreven! Onwijs leuk en lief, thnx Jacq en de rest!!! Zal ik zeker wat aan hebben :))

  • 09 Maart 2014 - 12:21

    Jacqueline:

    Graag gedaan lieve denise! Super leuk om je eerste twee verhalen hier al te lezen! Het strand, gitaren.... klinkt als een fijn plekje!
    Zal uitkijken naar je volgende post! Nu helemaal, na mijn selfieophetwerkvangisteren, moet ik met mijn pootje omhoog op de bank zitten! Ook ben ik al benieuwd naar je eerste foto's!
    Take care! Dikke kus jacq x

  • 17 Maart 2014 - 11:37

    P KELDER:

    HALLO DENISE HIER EEN GROET VAN OMA EN OPA HEBBEN JE VERSLAGEN GELEZEN GENIET MAAR LEKKER

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Ik ga zes weken naar Australie!!!!!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 7765

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 22 April 2014

6 Weken langs de Oostkust van Australie reizen

Landen bezocht: