Newcastle - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Denise Kruiver - WaarBenJij.nu Newcastle - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Denise Kruiver - WaarBenJij.nu

Newcastle

Door: Denise (jaja weer ;P)

Blijf op de hoogte en volg Denise

14 Maart 2014 | Australië, Newcastle

Ik ben best wel moe na een week Sydney en ik denk dat m'n jetlag er nu ook uit komt... Blijf lekker 3nachtjes in dit hostel (YHA). Even niet nadenken waar ik heen zal gaan en lekker relaxen. Lekker rustig buiten en heb allemaal gezonde boodschappen gedaan. Dus na een week afhaal of uit eten ga ik maar eens zelf wat maken... Niet koken, dat is de volgende stap. Ga vandaag wraps beleggen :) zuurdesemwraps met kip en morgen met zalm. Ik werd helemaal gelukkig van al die gezonde dingen bij de 'Coles' --> supergrote supermarkt met ook allemaal bio- artikelen, gewoon alles!

Het hostel oogt gezellig, zitruime met van die Engels oude bruine banken, pingpong tafels, tv (met videobanden!), biljart... De keuken is ook enorm.

M'n laatste avond in Sydney was niet zo denderend. Het ' feestje' van de travelcompany bleek een Franse avond te zijn en waren niet echt andere gezellige mensen... Daarvoor was ik wat drinken alleen en wel leuk gepraat met een Australier uit Newcastle, helaas niet meer gezien later in de bar waar hij heen zou gaan.

Het backpacken vind ik tot nog toe erg 'makkelijk', ik boek m' n busreis en hostel al van te voren via internet op m'n mobiel... Anders ben ik bang dat het vol zit... Boek wel later een nachtje bij als ik het leuk vind.

De golven zijn hier in Newcastle trouwens zo hoog!

Zaterdag, heb lekker yoga gedaan vanmorgen!! Naja lekker... was wel wat heet. Denk dat ik nog nooit zo erg gezweten heb bij een yogales! Smiddags lekker gezwommen!

Zondag, voel met niet erg energiek... het is hier erg warm en voel me loom. Zou naar een park gaan maar ik blijf hier... Straks lekker zwemmen en op t strand liggen. En voor het eerst wassen!

Ik merk wel dat ik af en toe iets wil doen... Yoga, wandelen, zwemmen... en dat ik daarna dan lekker kan relaxen. Morgen vroeg op om te zwemmen!

7uur maandag na wat yoga-oefeningen lekker gaan zwemmen in het zoutwaterzwembad voor oude mensen :P maar de zee is erg wild dus kan je niet echt zwemmen... lekker begin van de dag!

Ben echt even bijgekomen in Newcastle... Lekker naar marktje geweest, gelezen, film gekeken, geschreven, Havaianas gekocht, gezwommen, alleen niet zo veel mensen ontmoet... Op naar Port Macquirie, Ozzie Pozzie hostel, volgens Maikel (die ik ken van me eerste hostel) erg leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Ik ga zes weken naar Australie!!!!!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 7758

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 22 April 2014

6 Weken langs de Oostkust van Australie reizen

Landen bezocht: