Noosa Flashpackers - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Denise Kruiver - WaarBenJij.nu Noosa Flashpackers - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Denise Kruiver - WaarBenJij.nu

Noosa Flashpackers

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

27 Maart 2014 | Australië, Noosa Heads

Het regent hier nu al ruim twee dagen... Vandaag ECHT non stop regen. Dus wat is een mooiere gelegenheid dan dan regen en nergens heen kunnen... een up date van m'n blog!

Vandaag aangekomen bij Noosa Flashpackers hostel, erg mooi, schoon, luxe hostel, met een knusse gezamelijke kamer en keuken. Je kan zelfs gitaar spelen :) Vanmorgen vanuit mn andere hostel in Noosa naar een centraal punt gebracht met een busje, daar moest ik een uur wachten op de pendelbus naar dit hostel... Maar ik vond het niet eens zo erg, toch niet veel te doen en zo kom je nog eens iemand tegen :) Net naar de supermarkt geweest, met me Nederlandse kamergenootje.

  • 27 Maart 2014 - 08:00

    Ingrid Kelder:

    Hoi Nies, wat vervelend die regen hier nu rond het vriespunt.
    Ik moet morgen naar het zh daar krijg ik door de radioloog een spuit in mijn pees en spier onder begeleiding
    van een echo en ze hadden een deuk in het bot gezien?
    er staan ook 2 co assistente`s bij.

    wel leuk dat je zoveel leuke mensen ontmoet he, je bent trouwens al weer op de helft, gaat toch wel snel he.
    Nou meid geniet lekker, ik hoop weer gauw iets te lezen of te horen(mis je wel hoor) xxxxxxxx mam

  • 27 Maart 2014 - 11:37

    Mieke Schoon:

    He, Denise! Leuk dat je je blog hebt bijgewerkt. Wat heb je al veel gedaan en gezien. Die mobiel is wel erg handig, begrijp ik. Ik vind je hartstikke stoer. Hoop dat het weer opknapt, hier schijnt nu ook de zon en het wordt weer warmer gelukkig. Geniet lekker van je vrijheid! Zoen van je papa en liefste stiefmoeder (-;

  • 28 Maart 2014 - 20:50

    Mirjam:

    Hi Denise,

    Fijn weer even wat van je te lezen! Tja, je kan het druk hebben in een vakantie, he! Alleen maar keuzes maken tussen leuk, heel leuk en heel erg leuk. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. En het is al eerder geschreven, maar ik vind het ook zo stoer van je dat je dit doet in je uppie. Maar ws heb je vast meer mensen ontmoet die op deze manier reizen, lekker ervaringen delen, adressen uitwisselen en misschien een stukje samen verder reizen. Ik heb je gewaarschuwd voor het reizigers-virus, maar ik denk dat je het te pakken hebt.........
    Geniet van de weken die nog voor je liggen en ik kijk uit naar je volgende bericht,
    Dikke kus Mirjam

  • 07 April 2014 - 16:51

    Jacqueline:

    Jeeetje Denise, Je bent al weer zeker een maand weg! Wat gaat dat toch snel...
    Super leuk je reisverhalen te lezen, en nog leuker..... om je foto's te zien! Geniet van je laatste twee weken.... (voor je het weet sta je weer knopjes te drukken op nederlandse bodem ;) )
    Maak er nog een fantastische tijd en een mooie herinnering van! xx

Tags: regen, Noosa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Ik ga zes weken naar Australie!!!!!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 7760

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 22 April 2014

6 Weken langs de Oostkust van Australie reizen

Landen bezocht: