Manly beach Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Denise Kruiver - WaarBenJij.nu Manly beach Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Denise Kruiver - WaarBenJij.nu

Manly beach Sydney

Door: moi

Blijf op de hoogte en volg Denise

09 Maart 2014 | Australië, Sydney

Wow het is hier echt onwijs mooi...
De stranden, de zee, het weer (27 graden) héérlijk!
De mensen hier in Manly zijn echt superaardig allemaal, helpen je graag en maken ff een praatje met je. Het hostel is leuk, veel Nederlanders, wat ook wel wat heeft :) maar ben wel toe aan nieuwe mensen dus morgen check ik uit hier en ga ik met de ferry naar het centrum van Sydney! Zin in!
Gister nog met een aantal op t strand gezeten, twee speelden gitaar das wel heel leuk om te horen en dan lig je kijkend naar de sterren... Nou ik ga ff wat eten halen, ben btje brak ;P, vanavond vroeg slapen!
Liefs

• 09 Maart 2014 - 11:03

Mieke Schoon:

hoi Denise,

wat goed om te weten dat je het leuk hebt down under! Hier is het ook mooi weer, dus we gaan ook naar buiten. Heb alleen geen gitaar (-;
    liefs pap en Miek

• 10 Maart 2014 - 09:08

Jonathan:

Veel plezier en pas op voor krokodillen! =)

• 11 Maart 2014 - 13:18

Petra:

Leuk te lezen dat je de verre oostkust gevonden hebt en lekker aan het genieten bent :-) Dus je ben lekker aan het bruinbakken daar, lekker 27 graden!

• 11 Maart 2014 - 15:57

Ingrid Kelder:

Hoi Nies, leuk wat je allemaal meemaakt, ben erg benieuwd naar de rest.

• 13 Maart 2014 - 09:52

Esther:

Klinkt allemaal super!!! Lekker genieten!!!!

• 13 Maart 2014 - 19:55

Mirjam:

Hoi lieve Denise in Australie,

Fijn te horen dat je het nu al zo naar je zin hebt! En je hebt nog een heleboel weken in het vooruitzicht! Ga er lekker van genieten en ik blijf je volgen, hoor.

• 14 Maart 2014 - 07:21

Irina:

Mooi dat je het zo fijn hebt lieverd!
    Geniet lekker.
    Liefs Xxx ♥

• 14 Maart 2014 - 15:00

Jacob:

Hoi Denise,
    heb je al veel gezien. Hoe vond je Sydney? Volgens mij ben je met de ferry langs de twee highlights van Sydney gevaren (grote brug over de baai en het opera gebouw). Heb je nog haaien gezien?
    Ik ben benieuwd naar je volgende bericht.

Groetjes,
    Jacob

• 16 Maart 2014 - 02:20

Fiona:

Heey lieverd!!

Ik vind het geweldig dat je daar zit. En blij dat het daar heerlijk is.
    Geniet er lekker van! Ik denk aan je :)

Dikke kuss, ook van Diego

• 21 Maart 2014 - 09:43

Denise Kruiver:

Hoi lieve allemaal,
    Even een kort berichtje zo, gaat hier nog steeds heel goed zit inmiddels in Byron Bay. Drie dagen gesurft deze week. Ontmoet veel mensen!! Helaas hèb ik weinig gratis Wi-Fi, maar ook weinig tijd om echt aan mn blog te zitten ( da's natuurlijk ook een goed teken ;)) erg leuk om jullie berichtjes allemaal te lezen!! Bedankt en tor snel. Veel liefs, Denise

• 21 Maart 2014 - 09:43

Geniet!!!
    Liefs Linda!

• 25 Maart 2014 - 08:21

Ingrid Kelder:

Hoi lief, Hier gaat alles zijn gangetje zondag 30 maart vieren we boor haar verjaardag smiddags.
    Ze heeft het erg naar haar zin in je huisje met Michel.
    Nog geen last van haaien? haha
    Nou lekker genieten kus mamxxx

Tags: manly